14 Ocak 2009 Çarşamba

Samsung SBH500 Bluetooth Kulaklık

İlk stereo bluetooth maceram HiOn gibi uyduruk bir markaylaydı. Zaten tutunamadılar. Sonrasında biraz küstüm kendilerine. Son maceram ise Samsung'dan.Öncelikle en büyük hayal kırıklığım, çoklu aletlere aynı anda bağlayamamam. Başka cihazlarda oluyor mu bilmiyorum; iki telefonum ve bilgisayarıma aynı anda bağlansın, bilgisayarda müzik dinlerken telefon gelirse müziği kesip "alo" dedirtsin. Çok şey mi istiyorum? Belki biraz daha paraya kıysam o özellikler de vardır.
Ayrıca rahatsız, sanırım alışamayacağım. Benim gibi kafası büyükleri de düşünün kardeşim :) Nerede boy ayarları? I ıh sabit.
Ses? Net ve çıkış veren aygıta göre uygun yüksekliklere çıkabiliyor. Tuşlar (Sonraki-Öncesi-Ses arttır/azalt-Telefon için Yes/No) gayet yeterli. Kulaklık yastıkları (başka adı var mı bilemedim) yumuşak. Ama kafamı sıkıyor! İade ederim, affetmem. Ayarlı birşeyler bakmalı. Bir de şarj olurken çalışmıyor.

Teknik Özellikler:
* Boyutlar: 150,5 x169x50
* Ağırlık:85 gr
* Bluetooth ver: v1,2
* Konuşma süresi:~15 saate kadar
* Bekleme süresi:~300 saate kadar

1 yorum:

umut dedi ki...

erdem bey merabalar. size bu cihazın pc baglantısını nasıl saglayacagım konusundaki sıkıntılarımı bildirmek istedim. bana nasıl baglayabilecigimi söylerseniz cok sevinirm. sımdıden tesekkurler..